Welke liftoff zoek jij?

  • Ik wil meer business via mijn website
  • Ik wil mijn merk goed presenteren
  • Ik wil meer upselling bij bestaande relaties
  • Ik wil meer efficiëntie en/of kosten besparen
  • Ik wil meer inzicht en kennis

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Ons LiftOff model
  • Expertises
    • Social Media & Mailings
    • Website optimalisatie
    • Analyse & Tools
    • Conversie optimalisatie en leadgeneratie
    • Online adverteren
    • Optimaal vindbaar zijn
    • eResults Base
  • Cases
  • AVG
    • AVG conform voor interne websites
    • AVG conform voor externe websites
  • Klantervaringen
  • Blog
  • Over ons
  • Contact
  • Login
  • Support
  • Login
  • Support

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Liftoff
  • Expertises
  • Cases

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Ons LiftOff model
    • Het model
    • De voordelen
    • Jouw succes
  • Expertises
    • Social Media & Mailings
    • Website optimalisatie
    • Analyse & Tools
    • Conversie optimalisatie en leadgeneratie
    • Online adverteren
    • Optimaal vindbaar zijn
    • eResults Base
  • Cases
  • Klantervaringen
  • Blog
  • Over ons
    • Vacature Medior Online Marketeer
    • Vacature creatieve Digital Designer
  • Contact

Factureringsbeleid

Terug naar overzicht

Wanneer factureren jullie?

Eenmalige diensten worden helemaal achteraf gefactureerd, of in delen tijdens en na de uitvoering ervan. Wanneer we in delen factureren, geven we dit altijd voor aanvang van de dienstverlening aan. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Doorlopende abonnementen worden per lopende periode (maand, kwartaal of jaar) vooraf gefactureerd. Ook dit geven we altijd aan voor je het abonnement afneemt.

Hoe ontvang ik jullie facturen?

Wij versturen facturen per e-mail. Je ontvangt onze factuur op het bij ons hiervoor bekende e-mailadres. Vanaf dat moment kun de factuur ook inzien in je eResults ID (en daar desgewenst direct betalen indien nodig). Wanneer je facturen op een ander e-mailadres wilt ontvangen, dan kun je dit zelf aanpassen in je eResults ID.

Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Op de factuur staat vermeld hoe deze betaald moet worden. Heb je vragen over betalen bekijk dan de pagina over betalingswijzen.

Wat is de betalingstermijn?

Alle handmatig te betalen facturen hebben een betalingstermijn van 14 dagen vanaf de factuurdatum. Facturen die we automatisch incasseren worden doorgaans enkele dagen na de factuurdatum afgeschreven.

Wat gebeurd er als ik niet betaal?

Mochten we geen betaling ontvangen, dan zullen we ons aanmaningstraject in gang te zetten. Dit bestaat uit 4 stappen:

  1. Herinnering
    Wanneer wij bij betaling per factuur 15 dagen na de factuurdatum nog geen betaling hebben ontvangen, of in geval van automatische incasso doorkrijgen dat deze mislukt is, sturen wij je een herinnering. Je hebt dan nog 5 dagen om de betaling te voldoen. Aan deze herinnering zijn nog geen extra kosten verbonden.

  2. Aanmaning
    Wanneer wij 6 dagen na de herinneringsdatum nog geen betaling hebben ontvangen, sturen wij je een aanmaning. Omdat het invorderingstraject ons nu meer tijd kost, brengen wij administratiekosten in rekening. Ook kunnen wij nu wettelijke rente in rekening brengen (deze schommelt rond de 10%), vanaf de vervaldag van de factuur. 
     
  3. Laatste aanmaning
    Wanneer wij 6 dagen na de aanmaningsdatum nog geen betaling hebben ontvangen, sturen wij je een laatste aanmaning. Je hebt dan nogmaals 5 dagen om de factuur te voldoen. Wel lopen de administratiekosten en verschuldigde rente verder op.
     
  4. Incasso & afsluiting
    Wanneer wij 6 dagen na de dagtekening van de laatste aanmaning nog geen betaling hebben ontvangen, kunnen wij zonder verdere aankondiging onze dienstverlening opschorten. Concreet kan dit inhouden dat je website(s), account(s) en/of e-mail niet meer bereikbaar zijn totdat je het verschuldigde bedrag alsnog voldoet. Gedurende deze periode ben je ook gewoon betaling verschuldigd, dus dit bedrag kan oplopen.

    Daarnaast kunnen wij besluiten de vordering over te dragen aan ons incassobureau. Per geval zullen wij beoordelen hoe we deze maatregelen toepassen. Ons uitgangspunt is echter altijd om dit te doen tenzij er zwaarwegende redenen zijn om hiervan af te zien. 

Het kan zijn dat je contactpersoon ervoor kiest om in plaats van een standaard herinnering of aanmaning een persoonlijke e-mail te sturen, omdat dit naar zijn of haar idee beter past bij de onderlinge relatie. Houdt er wel rekening mee dat ook deze berichten gelden als officiële herinnering/aanmaning en dat hiermee de betreffende stap in het aanmaningstraject eveneens is voltooid.

Ik kan (tijdelijk) niet betalen

Kun je een factuur of lopend abonnement (tijdelijk) niet voldoen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op om een betalingsvoorstel te doen. Hiermee voorkom je dat aanmaningskosten verder oplopen.

Houdt er wel rekening mee dat wij per geval zullen beoordelen of we de door jou voorgestelde betalingsregeling zullen accepteren. Wij zijn dit niet verplicht. Daarnaast geldt dat wanneer een overeengekomen regeling niet wordt nagekomen, we alsnog ons incassobureau zullen inschakelen.

Ik wil een andere betalingstermijn overeenkomen

We weten dat sommige organisaties andere betalingstermijnen hanteren dan wij doen. Afhankelijk van de betalingstermijn zijn we bereid hierin mee te gaan. Belangrijk is wel dat je bij het aangaan van de samenwerking aangeeft dat je wilt afwijken van onze standaard betalingstermijn. De afwijkende betaaltermijn geldt vanaf het moment dat deze schriftelijk door ons aan jou is bevestigd. 

Overigens kunnen we, ook na het overeenkomen van een afwijkende betalingstermijn, niet altijd voorkomen dat je herinneringen ontvangt, aangezien die grotendeels automatisch worden verstuurd. Eventuele daarin berekende aanmaningskosten hoef je niet te voldoen.

Kom je er niet helemaal uit?

Kom je er niet uit met de bovenstaande uitleg? Stuur ons dan gerust een ticket met je vraag. We reageren zo snel mogelijk.

MAAK EEN TICKET AAN

Klantbeoordelingen
62 beoordelingen feedback
Wij zijn door onze klanten beoordeeld met een 9,3 en daar zijn wij reuze trots op!
Contactgegevens

Hoofdlocatie Utrecht

Nevenlocatie Papendrecht

Rijnzathe 4 Nanengat 7
3454 PV Utrecht 3356 AA Papendrecht
Behoefte aan advies?
Bel 030 242 0931 of mail
naar advies@eresults.nl
Support
footerimage
Benieuwd naar online trends en kansen?

Schrijf je in voor onze tweemaandelijkse mail-update!

© eResults

  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
  • Privacy
  • Sitemap

 award1 award2    award1