Welke liftoff zoek jij?

  • Ik wil meer business via mijn website
  • Ik wil mijn merk goed presenteren
  • Ik wil meer upselling bij bestaande relaties
  • Ik wil meer efficiëntie en/of kosten besparen
  • Ik wil meer inzicht en kennis

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Ons LiftOff model
  • Expertises
    • Social Media & Mailings
    • Analyse & Tools
    • Conversie optimalisatie en leadgeneratie
    • Online adverteren
    • Optimaal vindbaar zijn (SEO)
    • eResults Base
  • Cases
  • AVG
    • AVG conform voor interne websites
    • AVG conform voor externe websites
  • Klantervaringen
  • Blog
  • Over ons
  • Contact
  • Login
  • Support
  • Login
  • Support

PHONE  030 242 0931

logo eresults donker logo eresults
  • Home
  • Liftoff
  • Expertises
  • Cases

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Ons LiftOff model
    • Het model
    • De voordelen
    • Jouw succes
  • Expertises
    • Social Media & Mailings
    • Website ontwikkeling
    • Website optimalisatie
    • Analyse & Tools
    • Conversie optimalisatie en leadgeneratie
    • Online adverteren
    • Optimaal vindbaar zijn (SEO)
    • eResults Base
  • Cases
  • Klantervaringen
  • Blog
  • Over ons
    • Vacature Ervaren Online Marketeer
  • Contact

Waarom werken we met tickets?

Met ingang van februari 2014 werken we voor ondersteuning uitsluitend met tickets, dat wil zeggen dat van elke vraag die binnenkomt een ticket wordt aangemaakt. Tickets kunnen aangemaakt worden via onze website of door een e-mail te sturen naar support@eresults.nl.

Terug naar overzicht

Waarom werken we met tickets?

Door het werken met tickets hebben we na het binnenkomen van een vraag de tijd om er beter naar te kijken. De tickets vervangen het telefonisch doorgeven van vragen en problemen. Hierdoor kunnen we sneller met een beter antwoord komen. Mocht blijken dat er persoonlijk contact nodig is om een vraag te kunnen beantwoorden dan zullen we uiteraard telefonisch contact met je opnemen.

Reactietijd

De reactietijd hangt af van de urgentie van een vraag; die schatten wij in wanneer een ticket binnen komt. Bij een hoge urgentie reageren wij zo snel mogelijk; voor vragen met een lage urgentie nemen we bijvoorbeeld meer tijd om een beter antwoord te kunnen geven. Ons streven is om binnen 1 werkdag een reactie te geven.

Kom je er niet helemaal uit?

Kom je er niet uit met de bovenstaande uitleg? Stuur ons dan gerust een ticket met je vraag. We reageren zo snel mogelijk.

MAAK EEN TICKET AAN

Klantbeoordelingen
67 beoordelingen feedback
Wij zijn door onze klanten beoordeeld met een 9,2 en daar zijn wij reuze trots op!
Contactgegevens

Hoofdlocatie Utrecht

 
Rijnzathe 4  
3454 PV Utrecht  
Behoefte aan advies?
Bel 030 242 0931 of mail
naar advies@eresults.nl
Support
footerimage

© eResults

  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
  • Privacy
  • Sitemap
  • award1
  • award2
  • award1