Welke liftoff zoek jij?

  • Ik wil meer business via mijn website
  • Ik wil mijn merk goed presenteren
  • Ik wil meer upselling bij bestaande relaties
  • Ik wil meer efficiëntie en/of kosten besparen
  • Ik wil meer inzicht en kennis

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Ons LiftOff model
  • Expertises
    • Social Media & Mailings
    • Analyse & Tools
    • Conversie optimalisatie en leadgeneratie
    • Online adverteren
    • Optimaal vindbaar zijn (SEO)
    • eResults Base
  • Cases
  • AVG
    • AVG conform voor interne websites
    • AVG conform voor externe websites
  • Klantervaringen
  • Blog
  • Over ons
  • Contact
  • Login
  • Support
  • Login
  • Support

PHONE  030 242 0931

logo eresults donker logo eresults
  • Home
  • Liftoff
  • Expertises
  • Cases

PHONE  030 242 0931

  • Home
  • Ons LiftOff model
    • Het model
    • De voordelen
    • Jouw succes
  • Expertises
    • Social Media & Mailings
    • Website ontwikkeling
    • Website optimalisatie
    • Analyse & Tools
    • Conversie optimalisatie en leadgeneratie
    • Online adverteren
    • Optimaal vindbaar zijn (SEO)
    • eResults Base
  • Cases
  • Klantervaringen
  • Blog
  • Over ons
    • Vacature Ervaren Online Marketeer
  • Contact

Wat doe ik bij een storing

Terug naar overzicht 

Wat doe ik bij een storing?

Een probleem met je website of e-mail kan zowel worden veroorzaakt door een lokale storing (in jouw pc of internetverbinding), als door een storing aan onze kant. 

Wanneer er aan onze kant een storing is, communiceren we dat op onze Twitter. Wanneer je een probleem ervaart is het dus handig om op onze Twitter te bekijken wat wij vermelden.

Wanneer we niets vermelden is de kans groot dat je probleem wordt veroorzaakt door een lokale storing. Uit ervaring weten we dat 2/3 van de storingen een lokale oorzaak heeft. Veel van deze storingen duren vrij kort en zijn gemakkelijk op te lossen, of verdwijnen vanzelf. Wanneer je een probleem ervaart waarvan wij geen melding maken adviseren we zodoende:

  1. Je browser of e-mailprogramma opnieuw op te starten
  2. Je computer opnieuw op te starten
  3. Indien mogelijk je router opnieuw op te starten
  4. Een andere browser te proberen 
  5. Even af te wachten, veel lokale storingen zijn binnen een halfuur verdwenen

Wanneer je ook na het uitvoeren van de bovenstaande suggesties je probleem blijft behouden, terwijl wij geen melding maken op onze Twitter, dan adviseren we je een ticket aan te maken. Dit doe je heel eenvoudig door een e-mail te sturen naar support@eresults.nl, of via de button hieronder. Geef in je ticket zo specifiek mogelijk aan welk probleem je ervaart, inclusief eventuele foutmeldingen. 

Twijfel je of wij support leveren voor jouw probleem? Lees hier waarop wij support leveren.

Kom je er niet helemaal uit?

Kom je er niet uit met de bovenstaande uitleg? Stuur ons dan gerust een ticket met je vraag. We reageren zo snel mogelijk.

MAAK EEN TICKET AAN

Klantbeoordelingen
67 beoordelingen feedback
Wij zijn door onze klanten beoordeeld met een 9,2 en daar zijn wij reuze trots op!
Contactgegevens

Hoofdlocatie Utrecht

 
Rijnzathe 4  
3454 PV Utrecht  
Behoefte aan advies?
Bel 030 242 0931 of mail
naar advies@eresults.nl
Support
footerimage

© eResults

  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
  • Privacy
  • Sitemap
  • award1
  • award2
  • award1