Een probleem met je website of e-mail kan zowel worden veroorzaakt door een lokale storing (in jouw pc of internetverbinding), als door een storing aan onze kant.
Wanneer er aan onze kant een storing is, communiceren we dat op onze Twitter. Wanneer je een probleem ervaart is het dus handig om op onze Twitter te bekijken wat wij vermelden.
Wanneer we niets vermelden is de kans groot dat je probleem wordt veroorzaakt door een lokale storing. Uit ervaring weten we dat 2/3 van de storingen een lokale oorzaak heeft. Veel van deze storingen duren vrij kort en zijn gemakkelijk op te lossen, of verdwijnen vanzelf. Wanneer je een probleem ervaart waarvan wij geen melding maken adviseren we zodoende:
Wanneer je ook na het uitvoeren van de bovenstaande suggesties je probleem blijft behouden, terwijl wij geen melding maken op onze Twitter, dan adviseren we je een ticket aan te maken. Dit doe je heel eenvoudig door een e-mail te sturen naar support@eresults.nl, of via de button hieronder. Geef in je ticket zo specifiek mogelijk aan welk probleem je ervaart, inclusief eventuele foutmeldingen.
Twijfel je of wij support leveren voor jouw probleem? Lees hier waarop wij support leveren.