
Stevige tijd- en kostenbesparing
Met één gebruiksvriendelijke omgeving voor contentbeheer
Effectieve doelgroepcommunicatie
Door tailor made websites voor alle doelgroepen
Maximale online merkrepresentatie
Optimale wereldwijde zichtbaarheid met 3 websites

HilverdaFlorist is al meer dan 100 jaar een wereldspeler in de veredeling, vermeerdering en ontwikkeling van jonge planten en zaden. Hun unieke rassen snijbloemen, pot- en tuinplanten, groeien bij kwekers in alle hoeken van de wereld en belanden via retailers bij de consument thuis.
Maar online liep dat merkverhaal achter. De websites waren niet toekomstbestendig en ondersteunden onvoldoende de ambitie om een regierol in de hele leveringsketen te pakken. HilverdaFlorist zocht een partner die hen via een slimme online strategie een digitale positie kon bezorgen die net zo stevig is als hun offline marktpositie.




Op basis van gesprekken, workshops en deskresearch heeft eResults een strategie uitgewerkt. Perfect om onze (online) marketing naar een volgend niveau te brengen.

Een keertje sparren? Kom gerust koffie drinken, we horen graag wat je van plan bent.
