Werkt er iets niet correct? Krijg je een rare foutmelding? We zijn er! Je kunt het beste even een ticket aanmaken, zodat we er direct goed voor je in kunnen duiken (dat kost meestal even wat tijd). Je doet dit door je probleem te mailen naar support@eresults.nl. We doen ons best je binnen 1 werkdag van een reactie te voorzien.
Even kwijt hoe je dat ene dingetje ook alweer aanpast? No problem, we kijken even met je mee. Bel tijdens kantooruren naar 030 242 0931 en we helpen je graag op weg.
Heb je liever dat wij het voor je fiksen? Dat kan natuurlijk ook. Mail je verzoek naar support@eresults.nl en we pakken het voor je op. Als er kosten aan verbonden zijn dan melden we dat vooraf.
Wil je bijvoorbeeld een adreswijziging doorgeven, een kopie van je factuur opvragen of je betaalmethode aanpassen? Geen probleem, mail ons even op support@eresults.nl en we pakken het voor je op.
Over facturen gesproken: je ontvangt onze facturen altijd op het bij ons hiervoor bekende e-mailadres. Op de factuur vind je de betaaltermijn en onderaan de betaalmethode. Alle eventuele overige afspraken rondom je facturen vind je in het bijbehorende voorstel of begroting.