Hoe kunnen wij je helpen?

Technische vraag over je website?

Werkt er iets niet correct? Krijg je een rare foutmelding? We zijn er! Je kunt het beste even een ticket aanmaken, zodat we er direct even goed voor je in kunnen duiken. Je doet dit door je probleem te mailen naar support@eresults.nl. We doen ons best je binnen 1 werkdag van een reactie te voorzien.

Hulp bij het aanpassen van je website?

Even kwijt hoe je dat ene dingetje ook alweer aanpast? No problem, we kijken even met je mee? Bel tijdens kantooruren naar 030 242 0931 en we helpen je graag op weg. 

Liever dat wij het even foor je fixen? Dat kan ook! Mail je verzoek naar support@eresults.nl en we pakken het voor je op. Als er kosten aan verbonden zijn dan melden we dat vooraf.

Heb je een administratieve vraag?

Wil je een adreswijziging doorgeven, een kopie van je factuur opvragen of je betaalmethode aanpassen? Geen probleem, mail ons even op support@eresults.nl en we pakken het voor je op.

Over facturen gesproken: je ontvangt onze facturen altijd op het bij ons hiervoor bekende e-mailadres. Op de factuur vind je de betaaltermijn en onderaan de betaalmethode. Alle overige afspraken rondom je factuur vind je in het voorstel of begroting die je van ons vooraf hebt ontvangen.