Zeker in online marketing is door alle opties het maken van de juiste keuzes enorm belangrijk. Doe dat goed en je bent halverwege je succes.
Monique - Accountstrateeg bij eResults
Uiteraard wil je dat je marketinginspanningen resultaat opleveren. Het verschil tussen ad-hoc wat proberen en structureel succes, zit in het hebben van een goede online marketingstrategie. Die helpt je doordacht de juiste keuzes te maken én daaraan vast te houden. Zo werk je continu aan een goed doortimmerd plan en bouwen je marketinginspanningen op elkaar voort.
Al onze samenwerkingen starten dan ook met het opzetten van een marketingstrategie waarin we jouw doelen vertalen naar een gericht en praktisch plan van aanpak. Hier kun je direct mee aan de slag, met of zonder ons.
Monique - Accountstrateeg bij eResults
Binnen online marketing zijn er enorm veel mogelijkheden en kanalen waarmee je aan de slag zou kunnen gaan. Voorbeelden van vragen die we meenemen in jouw strategie: welke kanalen kies je? Hoe zorg je dat het ene kanaal het andere versterkt? Hoe neem je je collega’s daarin mee? En hoe zorg je dat over een halfjaar alles nog aansluit op wat je vandaag bedenkt?
Kortom, een goede strategie geeft je structuur en duidelijk zodat je koers kunt houden.
Het hebben van een goed online marketingplan heeft een groot aantal voordelen. Onder andere:
Aan het eind van de strategie presenteren we je niet alleen de strategie zelf, maar hebben we die ook voor je uitgewerkt naar een concrete jaarplanning, kanaalkeuzes en een begroting. Kortom, je hebt hiermee alle onderdelen in huis om zelf aan de slag te kunnen met de uitwerking. Maar uiteraard doen we je ook graag een aanbod om de uitvoering samen met je op te pakken.
Besluit je de uitvoering van jouw strategie samen met ons op te pakken? Dit zijn de voordelen:
Een keertje sparren? Kom gerust koffie drinken, we horen graag wat je van plan bent.