Maak kennis met onze Online Marketeer Sean

Blog Sean de Bie
3 min
15 nov. 2021
Nieuws

Hi ik ben Sean en ik werk sinds juli dit jaar voor eResults. Als online marketeer kan ik mijn veelzijdigheid goed kwijt. En dat scheelt, want ik hou niet van stilzitten. Wie ben ik en hoe kwam ik bij eResults terecht?

Wat is mijn achtergrond?

Ik ben geboren in Amsterdam en opgegroeid op het Gelderse platteland. Daarnaast ben ik ook deels van Indiase komaf. Een mooi mengsel van allerlei verschillende achtergronden dus! Dit komt bij mij ook heel erg terug in mijn interesses en hobby’s. Zo ben ik in mijn vrije tijd bezig met de paardensport, geschiedenis en speel ik mondharmonica. Daarnaast speel ik af en toe ook graag een videogame, lees ik allerlei soorten boeken (van fantasy tot filosofie) en brouw ik mijn eigen bier.

Constant in beweging: hoe ik terechtkwam in de marketing

Mijn brede interesses zijn ook altijd teruggekomen in mijn beroepskeuzes. Zo ben ik ooit begonnen met de studie Life Sciences in Utrecht, ben ik vrij snel geswitcht naar de lerarenopleiding Geschiedenis in Nijmegen en heb ik zeven jaar lang in de horeca gewerkt.

Zoals je nu vast al door hebt, ben ik iemand die moeilijk stil kan zitten. Lange tijd heb ik dan ook getwijfeld wat voor werk ik nou echt leuk vond. Na het nodige soul-searchen kwam ik uiteindelijk terecht bij online marketing. Wat maakt dat ik uiteindelijk hiervoor heb gekozen? De marketingwereld is, net als ik, constant in beweging. Elke dag zijn er nieuwe uitdagingen, nieuwe ontwikkelingen en nieuwe leermomenten. Voor iemand als ik is dit natuurlijk ideaal!

Elke is dag leerzaam en gezellig

De dynamiek van het marketingvak komt al helemaal goed naar boven bij eResults. De kans om met verschillende diverse klanten en collega’s te werken trok mij heel erg aan en ik ben dan ook blij dat ik hier met een warm welkom aan de slag kon gaan! Tot nu toe is elke dag leerzaam en gezellig en geweest. Ik kan wel zeggen dat ik nu één van de mensen ben die met plezier naar zijn werk gaat. Het werk van een online marketeer is voor mij ook uitdagend, want ik heb ook ADD (dit had je natuurlijk nooit geraden). Hoewel ik geleerd heb om goed te plannen, kost dit soms wat meer energie dan gebruikelijk. Maar ik ga een goede uitdaging zeker niet uit de weg.

Een marketingstrategie ontwikkelen is net bierbrouwen

Een marketingstrategie, daar valt natuurlijk altijd genoeg aan te schaven. Het is net bierbrouwen: het eerste biertje is niet meteen perfect, maar door veel te brouwen en te proeven krijg je de perfecte smaak. Daar wil ik steeds beter in worden. Mijn doel is om mijzelf bij eResults verder te ontwikkelen als een echte allround online marketeer!