Strategie

Online marketing zorgt voor steeds meer en sterkere concurrentie van andere bedrijven. Daarnaast worden klanten veeleisender en zijn ze gewend geraakt aan gemak. Ze willen dat jij hén bereikt. Met andere woorden: het is belangrijk dat je meer bent dan een bedrijf. Een merk. Waar sta je voor? Wat maakt jou uniek? En wat wil je bijdragen aan de wereld? Dit moet zich allemaal uiten in jouw online marketingactiviteiten.

Om jouw boodschap over te brengen, heb je een ijzersterke marketingstrategie nodig. Zo kun je jouw doelgroep vertellen welke problemen je oplost. En wat voor toegevoegde waarde jij levert. En ga je hierbij uit van de behoeftes van jouw doelgroep? Dan volgt waardevolle groei gegarandeerd!

Wij helpen je graag met het opzetten van een strategie waarin het écht om jouw doelgroep draait!

 

Succesvolle online marketing begint met de juiste keuzes. Een sterk marketingplan zet je direct op voorsprong. 

Marijke - Strateeg bij eResults

Breng jouw strategie naar een hoger niveau
Jouw doelgroep helder in beeld
Breng jullie toegevoegde waarde als bedrijf in kaart

Een doelgerichte online marketingstrategie. Doen we!

Wij hebben marketeers en accountstrategen in huis die nauw met elkaar en met jou samenwerken om jouw strategie naar een hoger niveau te tillen. We kunnen je onder andere helpen met:

  • De identiteit van je bedrijf. Waarom kiezen klanten voor jou en niet voor je concurrent? 
  • Het in kaart brengen van je doelgroepen. Wie zijn je doelgroepen? Wat zijn hun kenmerken? 
  • Jouw waardepropositie bepalen. Hoe sluit je aanbod aan bij je doelgroep? 
  • Het maken van een strategisch marketingplan, inclusief concrete jaarplanning met begroting. 
  • Onze kennis aan jouw overdragen met onze strategische workshops. 

Identiteit en doelgroep als basis van jouw strategie

Waar sta jij voor als bedrijf? Wat onderscheidt jou van je concurrent? En wie is jouw doelgroep, wat kenmerkt hen en waar zijn ze naar op zoek?  Wij geloven dat die informatie de basis vormt voor een goede marketingstrategie. Als jij weet wie je doelgroep is, kun je onder andere bepalen welke kanalen je inzet. En als je de identiteit van je bedrijf helder hebt, weet je welke boodschap naar je doelgroep wilt communiceren.  

Daarom besteden we altijd aandacht aan de merkidentiteit en doelgroepen als wij met jouw strategie aan de slag gaan. Hiervoor zetten bijvoorbeeld één of meerdere strategische workshops in. 

 

Niels, Elke, Roy en Anouchka brainstormen over een strategie
Peter wijst naar de lezer met we-want-you houding

Wanneer ga jij aan de slag met jouw online marketingstrategie?

Kun je niet wachten om met een goede online marketingstrategie aan de slag te gaan? We stellen die graag samen met jou samen! Heb je al een strategie en wil je graag met iemand sparren? Ook dan helpen we je graag. Of ben je juist op zoek naar strategische kennis en wil je daarmee zelf aan de slag? Boek dan één of meerdere workshops

Wij zorgen dat je na de strategie zelfstandig aan de slag kunt met de uitvoering van jouw online marketingactiviteiten. Natuurlijk kunnen we de uitvoering ook samen met jou oppakken. 

 

Elke aan de slag achter de pc

We hoeven je niet te vertellen wat een goede strategie kan brengen

Kom een keer vrijblijvend sparren. Wij zorgen voor koffie en horen graag wat je doelen zijn.

Omdat je online marketing op diverse niveaus kunt insteken, is het - om je zo goed mogelijk te adviseren - handig een indicatie te hebben van je maandbudget. Om onze onderscheidende marketingmethode optimaal tot z'n recht te laten komen werken we met maandbudgetten vanaf 2.500 Euro.

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.