
Enorme overall online performance boost
Meer dan 240% overall conversie stijging en ongeveer 80% lagere kosten per conversie
Sterke merkstrategie
Van gewoon bedrijf naar onderscheidend merk met drie unieke websites
Slimme merkstructuur
Meerdere elkaar versterkende labels onder één sterke formule

Wat begon als een Amsterdamse familiezaak in schaatsen, skeelers, ski's en snowboards is uitgegroeid tot een onderscheidend multi-labelconcept met filialen in Amsterdam, Diemen en Utrecht.
Waterman Sport zag dat er in een landschap vol webshops en grote ketens een gat bestond voor serieuze liefhebbers die op zoek zijn naar een persoonlijk advies en ouderwets goede service. Die observatie vormde de basis voor een ambitieuze groeistrategie: het neerzetten van een sterk merk met vestigingen in de hele Randstad, te beginnen met de uitbreiding naar Utrecht.




E-results denkt mee, heeft specialisten op verschillende vlakken en er is vlotte en duidelijke communicatie.

Een keertje sparren? Kom gerust koffie drinken, we horen graag wat je van plan bent.
