Hoe structured data bijdraagt aan vindbaarheid

Leestijd ± 4 minuten

Waarschijnlijk heb je er al weleens van gehoord: structured data. Maar wat is structured data en hoe kan dit bijdragen aan de vindbaarheid van jouw website? Wij praten je bij.

Lees artikel

Blog

Hoe structured data bijdraagt aan vindbaarheid

Leestijd ± 4 minuten

Waarschijnlijk heb je er al weleens van gehoord: structured data. Maar wat is structured data en hoe kan dit bijdragen aan de vindbaarheid van jouw website? Wij praten je bij.

Lees artikel

Maak kennis met Michiel

Michiel is in februari 2020 bij ons begonnen als Online Marketeer. In deze blog stelt hij zichzelf even voor. 

Lees artikel

Spamverkeer uitsluiten? 4 stappen voor een spamvrije Google Analytics!

Leestijd ± 10

Heb je veel last van spamverkeer in Google Analytics? Heb je er al honderd filters tegenaan gegooid maar kloppen de bezoekersaantallen nog steeds van geen kanten? Superfrustrerend. En geloof ons, je bent niet de enige. Wij krijgen van klanten regelmatig de vraag hoe je spamverkeer nu toch eindelijk kunt uitsluiten in Google Analytics. Volg de 4 stappen in deze blog, en je bent als het goed is vanaf!

Lees artikel

Weet jij wie je klant is? Je buyer persona en de customer journey

Leestijd ± 4 minuten

Het is enorm belangrijk om te weten wie je klanten zijn, zodat je ze kunt voorzien van de juiste informatie. Het kennen van je klanten is dé basis voor een succesvolle business. De vraag die je je continu moet stellen is: wie wil ik bereiken? Want je kunt nog zo’n goed product of nog zo’n mooie website hebben, als niemand ervan weet, levert het niets op. Maar hoe doen we dat?

Lees artikel

3 praktische tips voor je online marketing (o.b.v. onze ervaringen in de afgelopen weken)

Leestijd ± 4 minuten

In de afgelopen weken hebben we veel van onze klanten mogen helpen hun online communicatie te optimaliseren voor de 'nieuwe realiteit'. Een crash course voor zowel onze klanten, als onszelf. En dat leverde in korte tijd best veel interessante inzichten op. Vonden wij tenminste. Dus hebben we er een aantal op een rijtje gezet.

Lees artikel

Dit jaar zit er bijna op! Dus: eResults 2019 in een notendop

Leestijd ± 2 minuten

Met de kerst om de hoek en oud en nieuw op steenworp afstand, hierbij alvast een bericht namens het hele eResults team: "Een bedankje, een 2019-afsluiter en een 'Proost!' op nieuwe en langstaande samenwerkingen, toffe online campagnes, frisse designs en vlotte blogs."

Lees artikel

Een primeur: eResults sleept FD Gazellen Award 2019 binnen

Leestijd ± 1

Ieder jaar organiseert Het Financieele Dagblad de FD Gazellen Awards. En eResults heeft deze award gewoon even binnengesleept! De prijs is een soort keurmerk en wordt toegekend aan de snelst groeiende bedrijven (op financieel vlak) binnen Nederland. Onder de criteria vallen bijvoorbeeld een omzetgroei van minimaal 20% over een ononderbroken periode van drie jaar en een eis met betrekking tot financiële gezondheid. 

Lees artikel

Van productspecificaties naar klantbeleving – Online marketing voor de maakindustrie

Leestijd ± 4

De laatste jaren merken we dat steeds meer maakbedrijven in Nederland toch ook interesse krijgen in een goede, geïntegreerde online marketingstrategie. Maar hoe pak je dat aan? Daar wil ik het vandaag graag over hebben.

Lees artikel

Ondertussen op Facebook