Welke marketingacties horen bij elke fase tot conversie?

Leestijd ± 5 minuten

Stel je voor, we leven in een wereld waarbij er geen stappen tussen behoefte en conversie zitten. Heerlijk. Ik heb een fiets nodig. Ik koop een fiets. Alle marketeers zullen weten dat de werkelijkheid iets ingewikkelder ligt. We ontwikkelen behoeftes, gaan oplossingen voor die behoeftes zoeken, vergelijken en converteren pas hierna. In deze blog gaan we eens naar de verschillende fasen tot conversie te kijken vanuit een online marketingperspectief.

Lees artikel

Welke marketingacties horen bij elke fase tot conversie?

Leestijd ± 5 minuten

Stel je voor, we leven in een wereld waarbij er geen stappen tussen behoefte en conversie zitten. Heerlijk. Ik heb een fiets nodig. Ik koop een fiets. Alle marketeers zullen weten dat de werkelijkheid iets ingewikkelder ligt. We ontwikkelen behoeftes, gaan oplossingen voor die behoeftes zoeken, vergelijken en converteren pas hierna. In deze blog gaan we eens naar de verschillende fasen tot conversie te kijken vanuit een online marketingperspectief.

Lees artikel

Gastblog: Hoe ProviderCheck.nl meer organische bezoekers kreeg

Leestijd ± 5 minuten

In deze gastblog vertelt Remco van ProviderCheck over hoe het toevoegen van een kennisbank aan hun website met oog op "voice search" en Google snippets ervoor heeft gezorgd dat er een flinke groei in het verkeer via SEO is ontstaan.

Lees artikel

Onze nieuwe collega: David Eckhaus

Leestijd ± 1 minuut

David heeft ook een van de openstaande vacatures vervuld en is sinds november bij ons werkzaam als back-end developer. In deze blog stelt hij zich voor aan jou.

Lees artikel

Onze nieuwe collega: Jade Kraan

Leestijd ± 1 minuut

We stellen onze nieuwe collega's altijd even voor via onze blog. Dit keer stelt Jade zich voor. Zij is in oktober bij ons komen werken als online marketeer. 

Lees artikel

Hoe zorg je ervoor dat je website ook buiten je regio vindbaar wordt?

Leestijd ± 4 minuten

Je kent het wel. Je biedt een specifieke dienst aan, bijvoorbeeld het slijpen van ski’s en je hebt een mooie website waar deze dienst uitgebreid op wordt gepresenteerd. Maar toch.. je krijgt alleen aanvragen binnen uit je eigen regio, terwijl je toch echt kunt leveren in heel Nederland. Hoe komt het dat mensen buiten je regio je niet weten te vinden?

Lees artikel

Wat is domein autoriteit en hoe kan ik dat beïnvloeden?

Leestijd ± 3 minuten

Op het moment dat je als organisatie actief aan de slag gaat met SEO, komt ineens de term domein autoriteit (DA) om de hoek kijken. Maar wat dat nou precies en wat kun je daar mee? Marijke legt het je in deze blog haarfijn uit!

Lees artikel

Hoe krijgt mijn post op LinkedIn meer bereik?

Leestijd ± 3 minuten

"Dag Roel, hoe kan ik een bericht als dit beter 'boosten'? Ik heb het nu gewoon geshared met commentaar erbij." Dit is een interessante vraag waar meer mensen tegenaan lopen. En wat dat betreft heb ik slecht nieuws. Er is namelijk geen ‘magische’ formule waarmee je elk bericht tot een succes kunt maken op LinkedIn. Gelukkig zijn er wel een aantal tips die de kans op jouw persoonlijke viral post kunnen vergroten.

Lees artikel

Krijg inzicht in het gedrag van je websitebezoekers met Hotjar

Leestijd ± 4 minuten

"Hoe wordt mijn website nou eigenlijk gebruikt?" is een vraag die wij bij eResults regelmatig krijgen van onze klanten. Inzicht in hoe een gebruiker over de website beweegt kan interessante bevindingen opleveren. Deze vraag kun je niet zomaar beantwoorden zonder daarvoor de juiste tools te gebruiken. In deze blog leggen wij uit hoe je toch antwoord op deze vraag kunt krijgen!

Lees artikel

Ondertussen op Facebook