Maak kennis met onze copywriter Johanneke

Aangenaam, ik ben Johanneke! Inmiddels ben ik alweer een tijdje in de running bij eResults als copywriter: sinds afgelopen mei. Ik vertel je graag hoe ik hier terecht ben gekomen en wat ik zoal doe als copywriter bij eResults.

Lees artikel

Blog

Maak kennis met onze copywriter Johanneke

Aangenaam, ik ben Johanneke! Inmiddels ben ik alweer een tijdje in de running bij eResults als copywriter: sinds afgelopen mei. Ik vertel je graag hoe ik hier terecht ben gekomen en wat ik zoal doe als copywriter bij eResults.

Lees artikel

eResults krijgt voor het tweede jaar op rij de FD Gazellen Award!

Leestijd ± +/- 2 minuten

Hoppa! Trots zijn we dat we voor het tweede jaar op rij de FD Gazellen Award in de wacht hebben gesleept. In deze roerige corona tijden hebben ook wij de zeilen bijgezet om als bedrijf financieel gezond te blijven. Deze award is een erkenning voor ieders inzet!

Lees artikel

Google Trends: wat kan je ermee en hoe gebruik je het?

Leestijd ± 5 minuten

Met Google Trends kun je de populariteit en trend inzien van zoektermen die zijn ingevuld in Google. Dit kan bijvoorbeeld van pas komen bij een zoekwoord analyse, het maken van een content kalender of het uitvoeren van een markt- en product onderzoek. In deze blog leggen we je uit hoe Google Trends werkt en hoe je deze handige tool kunt inzetten.

Lees artikel

Hoe structured data bijdraagt aan vindbaarheid

Leestijd ± 4 minuten

Waarschijnlijk heb je er al weleens van gehoord: structured data. Maar wat is structured data en hoe kan dit bijdragen aan de vindbaarheid van jouw website? Wij praten je bij.

Lees artikel

Maak kennis met Michiel

Michiel is in februari 2020 bij ons begonnen als Online Marketeer. In deze blog stelt hij zichzelf even voor. 

Lees artikel

Spamverkeer uitsluiten? 4 stappen voor een spamvrije Google Analytics!

Leestijd ± 10

Heb je veel last van spamverkeer in Google Analytics? Heb je er al honderd filters tegenaan gegooid maar kloppen de bezoekersaantallen nog steeds van geen kanten? Superfrustrerend. En geloof ons, je bent niet de enige. Wij krijgen van klanten regelmatig de vraag hoe je spamverkeer nu toch eindelijk kunt uitsluiten in Google Analytics. Volg de 4 stappen in deze blog, en je bent als het goed is vanaf!

Lees artikel

Weet jij wie je klant is? Je buyer persona en de customer journey

Leestijd ± 4 minuten

Het is enorm belangrijk om te weten wie je klanten zijn, zodat je ze kunt voorzien van de juiste informatie. Het kennen van je klanten is dé basis voor een succesvolle business. De vraag die je je continu moet stellen is: wie wil ik bereiken? Want je kunt nog zo’n goed product of nog zo’n mooie website hebben, als niemand ervan weet, levert het niets op. Maar hoe doen we dat?

Lees artikel

3 praktische tips voor je online marketing (o.b.v. onze ervaringen in de afgelopen weken)

Leestijd ± 4 minuten

In de afgelopen weken hebben we veel van onze klanten mogen helpen hun online communicatie te optimaliseren voor de 'nieuwe realiteit'. Een crash course voor zowel onze klanten, als onszelf. En dat leverde in korte tijd best veel interessante inzichten op. Vonden wij tenminste. Dus hebben we er een aantal op een rijtje gezet.

Lees artikel

Ondertussen op Facebook