eResults Top Tools deel 4: Google Optimize

Leestijd ± 3 minuten

In deel 4 van eResults Top Tools: Google Optimize. Wat is het, wat zijn de mogelijkheden met deze tool en wat levert het je op?

Lees artikel

Blog

eResults Top Tools deel 4: Google Optimize

Leestijd ± 3 minuten

In deel 4 van eResults Top Tools: Google Optimize. Wat is het, wat zijn de mogelijkheden met deze tool en wat levert het je op?

Lees artikel

eResults Top Tools deel 3: Google Pagespeed Insights

Leestijd ± 5 minuten

In februari 2021 zijn we gestart met eResults Top Tools: een miniblogserie over de beste online marketing- en SEO-tools, om jou als ondernemer te helpen.

Dit is deel 3 van eResults Top Tools, en we gaan het hebben over Google Pagespeed Insights.

Lees artikel

eResults Top Tools deel 2: Broken link checker

Leestijd ± 5 minuten

Wil jij een duidelijk overzicht van niet-werkende links op je website, ook wel gebroken links? Zodat je ze makkelijk kunt aanpassen? In deel 2 van eResults Top Tools: de broken link checker van AtomSEO.

Lees artikel

eResults Top Tools deel 1: Opteo

Leestijd ± 3 min

Wil jij als ondernemer het beste uit je website halen, en zet je hier graag handige online marketing tools voor in? Je bent niet de enige! Ook bij eResults worden we altijd blij van optimalisatietools voor online. We willen hier de komende tijd meer over delen in een miniserie van blogs: eResults Top Tools. In deel 1 van eResults Top Tools: Google Ads-managementtool Opteo.

Lees artikel

Nieuwe online marketeer: Elke

Sinds begin dit jaar hebben we weer een nieuwe online marketeer in ons team: Elke. Wie is ze, waar komt ze vandaan en wat drijft haar om bij eResults te komen werken? Maak kennis! 

Lees artikel

Kom maar op met 2021, we hebben er zin in!

Leestijd ± 1

Het jaar zit er bijna op. Een gek jaar was het wel.. voor eResults niet anders. Toch willen we even van de gelegenheid gebruik maken om terug te blikken op de hoogtepunten van het afgelopen jaar.

Lees artikel

B2B persona’s maken in 6 stappen

Leestijd ± 3 minuten

Persona’s helpen bij het tot leven brengen jouw doelgroep. In plaats van naar abstracte data te kijken, kijk je letterlijk naar een 'persoon'. Dit helpt je om jouw marketingactiviteiten veel gerichter vorm te geven. Je weet immers precies wat iemands informatiebehoefte is, op welke manier je hem het beste kunt aanspreken, waar hij gevoelig voor is en welke kanalen hij raadpleegt.

Ook voor sales en productinnovatie helpen persona’s bij het nemen van beslissingen door de klant centraal te zetten. Het helpt je als organisatie om focus te houden om dat wat er echt toe doet. 

Lees artikel

Hoe bepaal je de juiste doelgroep voor je online marketing activiteiten? 

Leestijd ± 3 minuten

Als je actief aan de slag gaat met (online) marketing is het essentieel om te weten wie je doelgroep is. Je moet tenslotte weten voor wie je je content maakt en welke informatiebehoefte zij hebben. Werken met doelgroepen helpt de effectiviteit van jouw marketingactiviteiten te vergroten. 

Lees artikel

Ondertussen op Facebook