1. Website prestaties 🆙
Met een focus op gebruikerservaring helpt server-side tagging je website sneller te laden en beter te presteren.
2. Privacy 👀
Mensen zijn steeds meer bezorgd over hun privacy. Server-side tagging helpt je om gegevens veilig te houden en aan de (privacy)regels te voldoen.
3. Complexe marketing 🧠
Marketing wordt steeds ingewikkelder met meer kanalen en tools. Server-side tagging helpt je om alles overzichtelijk te houden en geeft je de mogelijkheid om data te gebruiken in online campagnes. Zo gaan deze een stuk beter scoren!
4. Veiligheid 🔐
Met meer cyberdreigingen is het belangrijk om gegevens veilig te houden. Server-side tagging biedt een extra beveiligingslaag.
5. Betere data 💪
Nauwkeurige gegevens zijn cruciaal voor goede beslissingen. Server-side tagging zorgt voor betere data, zodat je slimme keuzes kunt maken.
Dus, wil jij je bedrijf op 1-0 voorsprong zetten? Ga aan de slag met server-side tagging! Begin met het opzetten van een eigen server zoals Google Cloud en gebruik een tag management systeem zoals Google Tag Manager Server-Side. Werk samen met ontwikkelaars en data-analisten om er zeker van te zijn dat je alles goed inricht.