Bovenaan in Google? Been there, done that ;-)
Chanine - SEO-expert bij eResults
Dagelijks voeren mensen alleen al in Google 3,5 miljard zoekopdrachten in. Zie dan maar eens vindbaar te zijn op de juiste zoekwoorden... Hoe gaaf is het om met je website in de organische resultaten op de eerste pagina te staan voor ‘jouw’ zoekwoord? Of misschien zelfs bovenaan? En dat zónder te betalen voor elke klik. We regelen het voor je, met zoekmachineoptimalisatie (SEO).
Laat je ons je SEO doen? Dan zorgen we dat je posities op de juiste zoekwoorden stijgen, zodat jij steeds meer verkeer naar je website krijgt. Want het wordt pas écht gaaf als je onze inspanningen begint te merken in de cijfers: meer ingevulde contactformulieren, meer offerte-aanvragen, en uiteindelijk meer klanten. Met goede zoekmachineoptimalisatie lukt dat!
Chanine - SEO-expert bij eResults
SEO = zoekmachineoptimalisatie. Letterlijk dan. Want wij geloven dat je áltijd optimaliseert voor je doelgroep, niet voor een zoekmachine. Zoekmachines worden namelijk steeds slimmer. Een zoekmachine als Google is anno 2022 niet meer alleen op zoek naar de pagina met de zoekwoorden op de juiste plekken, in de juiste percentages. Nee: het gaat erom dat jouw pagina de vraag van de gebruiker zo goed mogelijk beantwoordt. Relevante en waardevolle content, die lekker leest én kwalitatieve informatie biedt is daarom de basis van elke goede website. Zeker als je als autoriteit gezien wilt worden binnen jouw vakgebied. En geloof ons: dat levert je een hoop extra klanten op!
SEO gaat om meer dan alleen goede, geoptimaliseerde teksten. Het gaat om het totaalplaatje van je website. Biedt jouw website naast consistente, kwalitatieve content ook een uitstekende gebruikerservaring? Denk aan een logische menustructuur, makkelijk te vinden producten en goede call-to-actions? Dan heb je een schot in de roos. Zoekmachines als Google belonen dit alles met goede posities. Het resultaat? Betere vindbaarheid, kwalitatief verkeer én meer conversie!
Zoekmachineoptimalisatie van een website bestaat kortweg uit On-page SEO (contentoptimalisatie), Technische SEO (o.a. crawlbaarheid) en Linkbuilding (autoriteit opbouwen). Elk van deze subspecialismen bestaat uit oneindig veel factoren waar we soms maar lastig grip op krijgen. De algoritmes van Google updaten vaker dan je koffie kunt zetten. Zoekmachineoptimalisatie is dus een dynamisch vak: het is constant in beweging. Maar hé, we doen ons best! Daarom gebruiken we alleen de beste tools, die het meest halen uit de data die wél voorhanden is. Zoals Semrush en Screaming Frog, die tot het uiterste gaan met hun analyses. En natuurlijk zorgen we dat we altijd up-to-date blijven door de beste vakliteratuur te lezen.
Kun je niet wachten om te zien wat zoekmachineoptimalisatie jouw bedrijf kan opleveren? Onze SEO-specialisten nemen dit jou volledig uit handen. Wil je liever zelf aan de slag met schrijven, maar mis je de controle? Dan maken we de plannen voor je en nemen we de leiding: zo voorkom je dat je onderweg verslapt. Ontbreekt het je aan praktisch kennis? Laat ons jou en je mensen trainen, zodat je alles zelf kunt doen. We denken graag in oplossingen en zoeken graag een voor beide partijen naar de ideale samenwerking. Zo komen we samen tot het beste SEO-resultaat.
Een keertje sparren? Kom gerust koffie drinken, we horen graag wat je van plan bent.