Strategische workshops  

Je bent dagelijks bezig met het uitvoeren van je dienst of product. Met de essentie van je bedrijf. Maar hoe vertaal je dat naar een onderscheidende boodschap en een goede strategie?

Het succes van online marketing valt of staat met een duidelijke boodschap waarmee je je onderscheidt van de concurrent. Met zo’n boodschap zorg je voor meer herkenbaarheid van je merk bij jouw doelgroep, en kiezen jouw klanten voor jóuw waarden.

Onze strategische workshops helpen je met het in kaart brengen van jouw boodschap.  Informatie die de basis vormt voor een goede marketingstrategie.  

Tom werkt aan de statistieken van een website

Met onze workshops maak je in een dagdeel op een leuke en interactieve manier moeilijk vatbare thema's opeens heel concreet.

Marijke - Marketingstrateeg bij eResults

Krijg inzicht in de identiteit van jouw bedrijf
Ontdek waar jouw doelgroep gevoelig voor is
Bepaal of jouw aanbod bij je doelgroep aansluit

Welke vragen helpen wij beantwoorden?

Onze workshops helpen je met het beantwoorden van vragen, zoals:            

  • Wat is de identiteit van jouw bedrijf?
  • Wie is/zijn je doelgroep(en)? 
  • Waarvoor is jouw doelgroep gevoelig?
  • Hoe speelt jouw aanbod in op je doelgroep en identiteit?  

Losse workshops of als onderdeel van een strategie

Als we aan de slag gaan met het uitwerken van jouw online marketingstrategie, zetten we altijd één of meer workshops in. Zo komen we tot een optimaal resultaat. Natuurlijk is ook mogelijk de workshops los bij ons te boeken, als dat beter bij jouw behoeften past.

Pier, Sean en Chanine van eResults bekijken een presentatie van Monique
Marijke beschrijft post-it over merkidentiteit van een klant

Workshop merkidentiteit

Tijdens de workshop merkidentiteit gaan we stapsgewijs steeds dieper in op de identiteit van je bedrijf. Zo maak je makkelijker keuzes die passen bij jouw merk!

Meer over deze workshop

Workshop persona's

Heb je moeite met het kiezen van je doelgroepen? Content gemaakt met een persona in gedachten, komt veel beter over en verhoogt je conversiepercentage. Duik dus in je doelgroep en ga aan de slag met je persona's!

Meer over deze workshop

Monique plakt post-its op de glazen wand bij een workshop persona's
Peter houdt tijdens een workshop een presentatie over de waardepropositie van een klant

Workshop waardepropositie

Onze workshop waardepropositie geeft je inzicht in hoeverre jouw aanbod bij jouw doelgroep past. Want in een concurrerende markt moet je je natuurlijk wel onderscheidend positioneren!

Meer over deze workshop

Elke en Lilian in gesprek achter de laptop

Aan de slag met strategische workshops?

Neem contact op met onze workshop-coördinator Marijke. Zij helpt je verder op weg!

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.