Communicatie hoort te gaan over welke wijze je jouw klant kunt helpen.
Monique - Accountstrateeg bij eResults
Waarom kiest de klant voor jou? En waarom hebben ze behoefte aan jouw dienst/product? Antwoorden op deze vragen laten zien of jouw bedrijf aansluit bij de behoeftes van jouw klant en waar misschien niet. Dat is jouw zogenaamde waardepropositie.
Onze workshop waardepropositie geeft je inzicht in hoeverre jouw aanbod bij jouw doelgroep past. Want in een concurrerende markt moet je je natuurlijk wel onderscheidend positioneren!
Monique - Accountstrateeg bij eResults
De waardepropositie workshop bestaat uit twee delen. Deel 1 is bekeken vanuit de klant en zijn doelen en deel 2 vanuit het perspectief van je organisatie.
Onze workshop waardepropositie levert je het volgende op:
Voor de workshop waardepropositie moeten we in de huid van de klant kruipen. Daarvoor is het wel zo handig dat er medewerkers aanschuiven die daadwerkelijk contact hebben met de klant. Denk aan salesmedewerkers, customercaremedewerkers en projectmanagers. Ook is het om draagvlak te creëren fijn als iemand vanuit het management aanschuift.
De workshop duurt een dagdeel. De workshop waardepropositie vindt bij voorkeur plaats op ons kantoor in IJsselstein. Dat is volledig ingericht op het houden van workshops. Daarnaast zorgt dat ervoor dat jij uit de dagelijkse praktijk bent, zodat je je volledig kunt focussen. Uiteraard is in overleg een andere locatie mogelijk.
In hoeverre sluit jouw aanbod aan bij je doelgroep? We helpen je graag om dit te bepalen!