E-mailmarketing

E-mailmarketing is een makkelijke manier om je doelgroep te bereiken met jouw boodschap. En nog goedkoop ook! Verstuur je jouw boodschap via de e-mail, dan spreek je je potentiële leads rechtstreeks aan. Het voordeel van e-mailmarketing is dat je zeker weet dat je geadresseerde geïnteresseerd is in jouw onderwerp. Hij heeft niet voor niets z’n e-mailadres bij je achtergelaten! 

Wil je een informatieve nieuwsbrief versturen naar jouw klanten? Of een e-mail met nieuwe producten? Of zelfs een automatische flow met verschillende e-mails? Wij helpen je graag met een plan voor jouw e-mailmarketing!

Overleg over plannen e-mailmarketing

Nieuwsbrieven zijn zo 2008? Niet als je het goed aanpakt. De nieuwsbrieven van onze klanten worden graag gelezen. 

Tom - Expert e-mailmarketing bij eResults

 

Bereik snel veel klanten
Goedkoop doelgerichte content versturen
Makkelijk inzicht in resultaten

De voordelen van e-mailmarketing 

  • Bereik snel veel van je klanten. Met e-mailmarketing kun je mensen bereiken die je bedrijf al (deels) kennen. Bijvoorbeeld mensen die zich ooit hebben ingeschreven voor je nieuwsbrief.  
  • Krijg inzicht in je resultaten. Benieuwd of mensen doorklikken naar je website? En waar mensen op klikken in je mail? Of hoe vaak je e-mail wordt geopend en hoeveel uitschrijvingen er zijn? Wij kunnen het je vertellen! 

We zetten graag nog meer voordelen voor je op een rijtje. Neem contact op met onze e-mailmarketingexperts! 

Waarvoor kun je e-mailmarketing inzetten? 

Je kunt e-mailmarketing inzetten voor veel verschillende doelen. Denk aan informeren van jouw klanten met behulp van een nieuwsbrief, promoten van producten of diensten door een download aan te bieden, of potentiële klanten uitnodigen voor jouw webinar of evenement. Of wil je mensen juist op de hoogte brengen van nieuwe producten of aanbiedingen? Samen bepalen we jouw doelen en bekijken we welke vorm van e-mailmarketing hier het beste bij past. 

Schrijven wij je nieuwsbrieven of andere marketingmails? Dan zorgen we ervoor dat jij zoveel mogelijk potentiële leads blijft bereiken met een zo effectief mogelijke boodschap! Natuurlijk passen we onze e-mails continu aan op basis van alle beschikbare data.  

Lilian bekijkt e-mailnieuwsbrief
eResults_Daphne

Laat je mail aansluiten bij je ontvanger  

Heb je al een grote database met e-mailadressen van jouw doelgroep? Mooi! Dan kunnen we kijken of we de doelgroep kunnen onderverdelen, zodat de mails zo goed mogelijk aansluiten bij de ontvangers. Nieuwe klanten kunnen dan bijvoorbeeld een andere mail krijgen dan oudere klanten. Of potentiële klanten een mail met een aanbod.  Maar je kunt je doelgroep ook opsplitsen in geslacht, interesses of geografische gegevens.  

Heb je nog geen database met e-mailadressen? Dan gaan we die verzamelen! We voegen bijvoorbeeld een inschrijfveld toe aan je website of we maken een whitepaper of andere download. Willen ze die hebben, dan moeten ze hun gegevens achterlaten. Zo kom jij aan nieuwe leads! 

Hoe pakken wij e-mailmarketing aan?

Tom en Emy werken aan e-mailmarketing van klant

Wat zijn jouw e-mailplannen?  

Een keertje sparren? Kom gerust langs voor een kop koffie en we vertellen je graag over e-mailmarketing. Dat verplicht je tot niks!.  

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.