Als je weet waar je bedrijf voor staat, kun je écht een onderscheidende boodschap naar je doelgroep sturen.
Pier - Merkidentiteit expert bij eResults
Wat is de reden dat jouw bedrijf bestaat? Makkelijk: omzet en winst. Maar waarom bied je dan juist die diensten/producten aan?
Misschien heb je ooit een missie en visie voor je bedrijf opgesteld. Grote kans dat je die niet meer hebt aangepast. Weten jouw werknemers eigenlijk waar jouw bedrijf voor staat? Door echt duidelijk te maken waar je als bedrijf voor staat, gaan jouw werknemers zich meer verbonden voelen met het bedrijf. Ze dragen namelijk ergens aan bij. En als je dat goed voor ogen hebt, wordt het creëren van een overtuigende en onderscheidende boodschap naar buiten ook makkelijker!
Pier - Merkidentiteit expert bij eResults
Tijdens de workshop merkidentiteit gaan we stapsgewijs steeds dieper in op de identiteit van je bedrijf.
Zo krijgen we een steeds duidelijker beeld en worden alle aanwezigen meegenomen in de beslissingen. Dit zorgt voor draagvlak in je bedrijf.
Onze workshop merkidentiteit levert je het volgende op:
Met een duidelijke merkidentiteit kun je in de toekomst makkelijker keuzes maken die passen bij jouw bedrijf.
Tijdens deze workshop gaan we echt de diepte in. De uitkomst gaat verder dan alleen marketing. Wij vinden dat merkidentiteit het fundament van je bedrijf is. Daar moet de hele bedrijfsvoering bij betrokken worden. Zulke keuzes kunnen niet gemaakt worden zonder aanwezigheid van de directeur en andere managementleden.
De workshop merkidentiteit duurt een dagdeel. Hij vindt bij voorkeur plaats op ons kantoor in IJsselstein. Dat is volledig ingericht op het houden van workshops. Daarnaast zorgt dat ervoor dat jij uit de dagelijkse praktijk bent, zodat je je volledig kunt focussen. Uiteraard is in overleg een andere locatie mogelijk.
Wil je inzicht krijgen in waar jouw bedrijf voor staat, zodat je een onderscheidende boodschap kunt communiceren naar je doelgroep?
Neem contact met ons op, dan kijken we samen wat we voor jou kunnen betekenen.