Stoneridge Orlaco: met +8,1 miljoen views en +350% conversies in 1 jaar een online power house

+6% conversieratio
Over alle campagnes

1 consistente online identiteit
Naadloos op elkaar voortbouwende online uitingen

+11,7m views
Wereldwijd optimaal zichtbaar voor de doelgroep

+350% conversies
Na 1 jaar duizenden conversies

Impact door één consistente identiteit online - met uitingen die naadloos op elkaar voortbouwen.

Van fusie uitdaging naar online succesverhaal

Orlaco ontwikkelt geavanceerde camera- en detectiesystemen die zichtbaarheid, veiligheid en efficiëntie verbeteren in transport, bouw en logistiek. Na een fusie met Stoneridge was één ding duidelijk: Orlaco bij Stoneridge moest online uitgroeien tot dé autoriteit om wereldwijd de doelgroep te enthousiasmeren voor de unieke voordelen van haar oplossingen en zo naamsbekendheid, marktaandeel en omzet te vergroten. Met onze bewezen expertise en 3-fasenmodel gingen we de uitdaging aan om van deze fusie een online succesverhaal te maken.

Van website naar slimme leadmachine

Bij het vernieuwen van de website zorgen we niet alleen voor een frisse, visuele make-over, maar ook een doordachte structuur waarbij bezoekers terecht komen op gerichte landingspagina’s die écht inspelen op hun behoeften. Zo laten we direct zien dat Orlaco hun vraag als geen ander begrijpt en kan beantwoorden. Door hier een helder en perfect aansluitend conversieaanbod aan te koppelen schoot het aantal conversies omhoog.

Dealer locator als conversiebooster

We voegden een wereldwijde, gebruiksvriendelijke en interactieve dealer locator toe. Bezoekers kunnen hiermee direct contact opnemen met een dealer in hun buurt, eenvoudig en snel. Dankzij de slimme HubSpot-koppeling gaan aanvragen automatisch naar de juiste dealer, terwijl het marketingteam van Stoneridge centraal kan monitoren. Resultaat: meer conversies, snellere opvolging en meer data-inzicht.

Ons 3-fasenmodel als groeiversneller

De bewezen processen van ons model stelden ons – veel sneller dan bij een traditionele aanpak – in staat om binnen enkele maanden niet alleen een onderscheidende online marketingstrategie te ontwikkelen, maar ook de website te vernieuwen en optimale online campagnes te lanceren. Met verdrievoudiging van de resultaten voor Orlaco bij Stoneridge binnen één jaar als resultaat. 

Lees hier waarom Stoneridge zo enthousiast is over onze samenwerking

Dankzij een doordachte strategie, bestaande uit een sterke website, een concrete contentkalender en effectieve campagnes, hebben we bij Stoneridge een duidelijk en gestructureerd pad om onze marketingdoelen te realiseren. Zo wordt elke stap logisch, meetbaar en resultaatgericht.

Thieme Wels
Senior Content Marketeer

eResults heeft veel expertise in huis. Ze denken met je mee en kijken naar mogelijkheden. Communicatie verloopt vlot. Ze hebben open lijnen en reageren snel én inhoudelijk. Het is gemakkelijk om te schakelen. Wanneer het proces anders loopt dan voorheen verwacht of besproken, zijn ze enorm flexibel en passen ze zich aan. 

Peter Roks
Online marketeer Stoneridge

Ook toe aan een transformatie?

Een keertje sparren? Kom gerust koffie drinken, we horen graag wat je van plan bent.

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.