B2B leadgeneratie die écht werkt

Met onze B2B leadgeneratie aanpak loop jij voor op de rest. Durf jij het aan om écht zichtbaar te worden? Ontdek wat er mogelijk is voor jouw merk.

B2B leadgeneratie is geen kwestie van 'even wat campagnes draaien'

B2B-marketing is complexer dan B2C. Je hebt te maken met meerdere beslissers, langere buyer journeys en hogere investeringen. Eén impulsieve klik of like is niet genoeg om jouw product of dienst te verkopen.

Wat dan wel werkt? Een gestructureerde aanpak die niet alleen leads oplevert, maar de juiste leads: bedrijven die echt passen bij jouw aanbod én klaar zijn om klant te worden.

Precies dat is wat we bij eResults doen.

Klinkt goed? Vraag onze Impact Analyse aan en ontdek waar jouw kansen liggen.

9 van 10
3 dec. 2024
Feedback Company
Een ideale partner welke niet alleen onze website in een volledig nieuwe jas gestoken heeft, maar ook de gehele marketing strategie heeft ontwikkeld en uitgerold. Korte lijnen en oplossingsgericht denken, oftewel een prettige en waardevolle aanvulling.
Berkman Forwarding B.V.
Lees alle reviews

Er kan veel. Dat kan afschrikken, maar biedt juist kansen. Door slimmere keuzes, pak je direct voorsprong. 

Pier - digital marketingexpert bij eResults

Keuzes die passen bij jouw merk en doelgroep.
Van strategie tot uitvoering
Campagnes gebouwd voor groei, met oog voor de juiste b2b-leads.

B2B vraagt om een andere aanpak

Zakelijke klanten beslissen niet impulsief. De buyer journey is langer. Er zitten meerdere stakeholders aan tafel. En de investering? Die ligt vaak een stuk hoger dan bij B2C. Dat betekent dat je marketing meer moet doen dan alleen aandacht trekken het moet vertrouwen opbouwen en overtuigen.

Daarom krijg je bij eResults geen content om de content, maar een aanpak die structuur én resultaat oplevert. Gericht op de juiste b2b-leads, lagere kosten per lead en voorspelbare groei.

Vraag een impact analyse aan

Onze aanpak: Discovery → Build → Optimize

Bij eResults geloven we niet in losse acties of blinde contentkalenders. We werken volgens een helder model dat je grip geeft:

Voor wie is deze aanpak geschikt?

Onze aanpak is perfect voor bedrijven die:

  • Grotere volumes leads willen genereren zonder in te leveren op kwaliteit
  • Marketing willen professionaliseren en resultaten willen zien
  • Genoeg hebben van losstaande acties zonder samenhang

  • Hun koude acquisitie willen vervangen door een schaalbaar alternatief

We werken onder andere voor dienstverleners, technische bedrijven, software- en SaaS-partijen, industrie en maritieme spelers. Wat ze gemeen hebben? Ze willen vooruit, en zoeken een marketingpartner die dat ook wil.

 

Wie wij zijn? Een betrokken team uit Utrecht

We zitten in de provincie Utrecht, maar werken voor klanten door heel Nederland. Van technische mkb’ers tot ambitieuze dienstverleners. Wat ze gemeen hebben? Ze willen verder. En zoeken een bureau dat meedenkt én uitvoert.

Wij zijn geen klassiek reclamebureau. Ook geen gladde consultants. We zijn strategen, marketeers en makers die snappen dat goede marketing vraagt om structuur én gevoel.

En ja, het mag ook gewoon leuk zijn. We houden van samenwerken, kritisch sparren en successen vieren. En dat merk je als je met ons werkt.

Veelgestelde vragen over B2B leadgeneratie

1. Wat is het verschil tussen B2B en B2C leadgeneratie?

Bij B2B richt je je op bedrijven als klant. De besluitvorming duurt vaak langer, is complexer en vraagt om inhoudelijke campagnes.

2. Wat kost B2B leadgeneratie?

Dat verschilt per situatie. Maar met een helder plan en goede regie houd je de kosten per lead beheersbaar. Wij adviseren vanaf een maandbudget van €2.500.

3. Werkt koude acquisitie nog?

Niet als je het ouderwets doet. Maar met slimme targeting en relevante content trek je ook ‘koude’ leads aan die wél interesse hebben.

4. Wat maakt jullie anders dan andere bureaus?

We combineren strategie, creatie en uitvoering in één team. Geen schakels ertussen. Gewoon: resultaat.

9.6 van 10
Daphne fotografie

Klaar om meer uit je marketing te halen?

Wil je weten waar kansen liggen in jouw marketing? Of welke campagnes wél gaan werken? Dan is onze Impact Analyse de eerste stap.

We duiken in je merk, doelen en doelgroep. Je krijgt concrete aanbevelingen, geen wollige praat. En we laten je zien wat je met onze aanpak kunt bereiken of we nu samenwerken of niet.

Vraag de Impact Analyse aan. We bellen je kort om je vraag scherp te krijgen. Daarna gaan wij aan de slag.

Om je goed te kunnen adviseren, vragen we een indicatie van je maandbudget. We werken met budgetten vanaf €2.500, zodat onze aanpak optimaal tot z’n recht komt.

Op basis van je input nemen we telefonisch contact op om te beoordelen of een Impact Analyse passend is.

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.