Uiteraard sluit je de deal pas aan tafel, maar niets is mooier dan wanneer je doelgroep zelf contact met je opneemt om aan tafel te gaan. Warmer kun je niet aanschuiven.
Je website is bij uitstek geschikt om dit soort aanvragen te genereren. Daarvoor zijn er twee dingen nodig: Je doelgroep moet je website ten eerste weten te vinden. En wanneer iemand uit je doelgroep je website eenmaal bezoekt, moet die zo overtuigend en uitnodigend werken dat hij/zij contact zoekt, bijvoorbeeld door een formulier in te vullen.
We realiseren dit door je vindbaarheid te optimaliseren (eventueel in combinatie met adverteren) en je website te vernieuwen en te optimaliseren. Vervolgens meten we continue het bezoekersgedrag en blijven we je website verder finetunen, zodat jij zoveel mogelijk goede aanvragen krijgt!
Iemand in je doelgroep zoekt, komt jouw website tegen in de zoekresultaten en besluit op basis van de omschrijving om door te klikken.
Hij/zij bezoekt je website en vindt jouw verhaal, oplossingen en voordelen (USP’s) aantrekkelijk.
Je bezoeker besluit in te gaan op één van jouw uitnodigingen om contact op te nemen.
Veel aanvragen is prettig, mits ze voldoen aan jouw kwaliteitscriteria. Ook daar kunnen we volop op sturen. We zorgen dus niet alleen voor meer aanvragen, maar voor meer kwaliteitsaanvragen.
Ingevulde reacties op je website zijn natuurlijk makkelijk te meten, maar wist je dat we ook telefoontjes heel exact kunnen registreren en meten. Dat kan heel interessant zijn voor een volledig beeld.