De goede voornemens van eResults in 2018

Door: Emy Buijs
Datum:
Tags: Tips
Leestijd ¬Ī 3 minuten

Bij eResults staan we nog steeds in de vijfde versnelling, maar we willen toch ook even stilstaan bij het begin van dit nieuwe jaar. We hebben namelijk weer ontzettend veel idee√ęn om in 2018 samen met onze klanten verder te groeien. Het leek ons daarom leuk om je in deze blog mee te nemen naar de zakelijke voornemens van elke afdeling.

Directie: "Groter en beter"

2018 staat voor ons als directie in het teken van 'groter & beter'. eResults groeit hard en om dat in goede banen te leiden zijn scherpe processen nodig. Door daar volop in te investeren willen we bereiken dat voor zowel onze klanten als (nieuwe) collega's 2018 een topjaar wordt!

Advies: "Groei en focus"

Vanaf dit jaar heb ik, Monique Schellevis, het genoegen om het adviseursteam te mogen gaan aansturen. Ik heb heel veel zin om samen met dit team een bijdrage te gaan leveren aan de groei en de professionaliseringsslag die we als eResults willen maken. Hoe ik dit voor me zie? Er zijn 2 belangrijke speerpunten:

Het eerste speerpunt is Groei. Van 1,8 FTE, waaronder ikzelf, is het de bedoeling dat er op korte termijn twee enthousiaste en ervaren adviseurs bij gaan komen. Door uitbreiding van het adviseursteam zullen we meer capaciteit hebben om al onze klanten beter en sneller te kunnen helpen. Zoals je van ons gewend bent blijft iedere klant een vaste contactpersoon houden die volledig op de hoogte is van jouw werkzaamheden, doelen en voortgang.

Het volgende speerpunt is Focus. Zo willen we dat adviseurs zich volledig kunnen focussen op hun advieswerkzaamheden. Zij zijn jouw aanspreekpunt en zullen op basis van gesprekken en evaluaties de online marketing strategie uitstippelen waarvan zij denken dat deze nodig is om de doelen te behalen. Waarbij we eerst een deel van de uitvoerende taken zelf voor onze rekening namen, zoals het aanpassen van uw website voor conversie optimalisatie, het schrijven van teksten voor een betere vindbaarheid of het inregelen van een AdWords campagne, zullen wij deze in het vervolg neerleggen bij onze online marketing specialisten. Hiervoor wordt een nieuw team opgezet. Zij kennen alle ins en outs van hun specialisme en zijn volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Door het team te splitsen in adviseurs en specialisten zijn wij er van overtuigd dat we nog betere resultaten voor je kunnen realiseren dan je al van ons gewend was.

Heb je hier vragen over? Bel me gerust! Monique Schellevis, manager adviseursteam

Marketing en content: "Team uitbreiden met specialisten"

We hebben in de laatste blog van 2017 "online marketingtrends in 2018" al een tipje van de sluier opgelicht waar wij verwachten dat in 2018 met name de groei qua online marketing gaat zitten. Om hier maximaal van te profiteren willen we het komende jaar specialisten aan ons team toe gaan voegen op het gebied van content. Door sneller en beter content voor onze klanten te gaan maken verwachten we meer bezoek te gaan genereren en vanuit dit bezoek een groter deel te converteren.

Ook zullen we het komend jaar flink gaan groeien in het personaliseren van marketingboodschappen. Het maken van specifieke doelgroepen en het volgen van websitebezoekers om zo profielen op te stellen zal een belangrijk onderdeel van de online marketing strategie worden.

Design en productie: "Kwaliteit, innovatie en communicatie"

In 2017 hebben we op productie veel verbeteringen doorgevoerd binnen onze afdeling. Zo delen we nu ons werk makkelijker, zijn er meer kwaliteitschecks en is de overgang van design naar productie ook flink verbeterd.

In 2018 willen we dit nog verder door gaan zetten. We hebben drie aandachtsgebieden gekozen:

  • Kwaliteit ‚Äď meer checks, maar ook beter ongestoord aan opdrachten werken.
  • Innovatie ‚Äď snellere, beter vindbare websites en het onderzoeken en implementeren van nieuwe technieken en designtrends.
  • Communicatie ‚Äď nog beter meedenken en de juiste personen snel inschakelen.

We kijken uit naar het komende jaar en spreken je graag binnenkort weer!

Development: "Met FifthGear de markt op"

Voor de ontwikkeling van onze producten wordt het een spannend jaar. De komende tijd gaan we veel wijzigingen aan het systeem uitrollen om klaar te zijn voor de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming op 25 mei 2018. Je kunt je voorstellen dat dit voor een nieuwsbriefsysteem veel impact heeft. Maar ook voor FifthGear zal dit wijzigingen meebrengen.

Qua functionaliteiten zal je in 2018 veel verbeteringen qua prestaties van de website zien, snellere laadtijden en meer geavanceerde features. Ook zullen de collecties die in 2017 zijn ge√Įntroduceerd een veel belangrijkere rol gaan spelen.

2018 wordt daarnaast ook het jaar dat we de markt op gaan met FifthGear. Andere websitebouwers kunnen dan ook het systeem gaan gebruiken om hun websites op te bouwen. Door deze verbreding komt er weer meer ruimte voor ontwikkeling van FifthGear en dat levert voor de huidige FifthGear gebruikers natuurlijk veel voordelen op!

Doorpraten naar aanleiding van dit blog? Bel mij.
030 242 0931
Terug naar het overzicht

Wil je artikelen eerder lezen?

Schrijf je in voor onze tweemaandelijkse nieuwsbrief